Puhkus saartel Paketid Lennu- ja laevapiletid Saartest   Puhkus Eestis Puhkus välismaal   Lisateenused Firmast Kontakt
Abruka

2006 aasta suvel külastasime Abruka saart, kaaslasteks seltskond Muhu saarelt, Koguva külast. Suureks üllatuseks ilmnes, et paljudele oli see esimene külaskäik saarele. Reisi alustasime Kuressaare jahisadamast, kust Hillar Lipp sõidutas meid oma laevaga Abrukale. Mõnus merereis mõõdus kiiresti ja juba astusimegi uudishimulikena Abruka saare sadama kaile, kus meid kohalik teejuht ees ootas. Saarel liikusime autoga, millel oli meie jaoks järgi ka eriline järelkäru.

Teekond kulges üle niitude ja läbi tiheda lehtpuumetsa, mis meenutas džunglit, kus vihmamets kooldub üle tee. Peatusime ka sealsel taluõuel, kust meie avastusterohke retk jätkus jalgsi: kiviaiad, lillepeenrad... Saime koputada laulvat kivi ja vaadata tuuleveskit, mida uudistasime ka lähemalt.

Lisaks sellele töötab saarel korrastatud muuseum, kus oli võimalik näha huvitavat slaidiprogrammi saare elust-olust ning maitsta kohalikke suupisteid. Enne tagasisõitu nautisime veel sadama restoranis maitsvat angerjasuppi ning oligi käes aeg saarelt lahkuda.

Abruka saart meenutame kui huvitava ja erilise maastikuga meretagust paika.

Ina Rummukainen ja Seppo Peussa, Soome

Puhkus saartel Puhkus eestis EL struktuurfondid
Reisibüroo MERE Tallinna 27, Kuressaare 93811, Saaremaa Tel: 45 33610 Fax: 45 33609 GSM: 50 50100 E-mail: mere@rbmere.ee